måndag 29 oktober 2012

Halloween

Hej, Nu hoppas jag att jag börjar få lite mer rätt på mitt liv och att jag åter kan vara lite kreativ... Meja har tyvärr haft lite ont i magen men det verkar som om det blir bättre nu när jag slutat äta mjölk... Hennes sov vanor är fortfarande knasiga. mer vaken på natten än på dagen men det känns ändå som om det är på väg åt rätt håll. Nu med andra barnet vet jag att det finns ett ljus i slutet av tunneln. Hur trött man än är så vet man att det någon gång tar slut. Jag har hunnit göra några snabba jul tags. Jag älskar att jobba med distress crackle paint. Det är så skönt att slippa sitta och blanda olika mediums för att få den krakelerade effekten. Här har jag även använt papper stikers, och stämplar från Panduro. Dante hjälpte till att karva ut årets halloween pumpa. Kom på att det var lättast att ta ut innanmätet med en glass skopa. Av det blev det sedan en härlig höst pumpa soppa. Kram på er!

Inga kommentarer: